Cum să realizezi campanii de tip Back To School

4 min read

[ad_1]

Cum să realizezi campanii de tip Back To School

A crea și gestiona campanii de marketing de calitate necesită nu doar resurse financiare ci, mai presus de atât, experți în domeniu. Chiar dacă obișnuiești să realizezi întregul demers de unul singur, informația reprezintă cel mai important element care poate să te diferențieze de restul competiției. Tocmai de aceea, întrucât această perioadă este propice pentru a avea vânzări ridicate și profit crescut, stă în responsabilitatea fiecăruia dintre noi să își aleagă direcția potrivită. Cu scopul de a veni în ajutorul tău, ne-am gândit să punem la punct un ghid cuprinzător care să te ajute să realizezi campanii de tip back to school simplu și rapid!

  • Apelează la o echipă specializată

De departe varianta cea mai sigură și rapidă, atunci când apelezi la o echipă specializată te bucuri de mai mult timp pe care să îl investești în alte activități care să îți genereze venit. Ori de câte ori iei legătura cu o echipă specializată în realizarea unor campanii de marketing și le prezinți tot ceea ce îți dorești să faci, ai parte de rezultate măsurabile. Spre exemplu, atunci când vorbim despre optimizări și de alte tipuri de servicii similare, ai posibilitatea să te bucuri de toate aceste lucruri luând legătura cu cei de la WhiteHat. De asemenea, ai la dispoziție posibilitatea de a descoperi mai multe informații despre agenție, direct pe https://white-hat.ro/despre-noi/.

„În această perioadă, campaniile au drept punct central elementele generale, produsele, prețurile, oferta cât mai atractivă și campaniile de marketing foarte creative. Cu toate acestea, ele omit să pună accent pe locul unde are loc conversia și să încerce să optimizeze tot acest flux. De aceea, le recomandăm cu încrederea companiilor să urmezi acest proces întocmai în această ordine, respectiv prin a începe să optimizeze site-ul, urmând să dezvolte o strategie de marketing și, ulterior, să optimizeze produsul. Eforturile depuse pentru a dezvolta un produs cât mai atractiv și calitativ, în bugetul setat inițial, vor fi inutile dacă accentul nu se pune și pe fluxul de achiziție” , a declarat Ștefan Marin – fondatorul agenției de publicitate White Hat Solutions.

  • Fă un studiu piață

La ora actuală, atunci când vrei să realizezi campanii de tip back to school de calitate, este important să știi care sunt acele elemente care sunt cel mai des căutate de utilizatori. De aceea, pe lângă elementele de optimizare, este important să faci și un studiu de piață, care să îți furnizeze foarte multe informații de care vei avea nevoie. În această categorie intră, implicit, și posibilitatea de a descoperi care este lista agențiilor de marketing spre care te poți îndrepta atunci când vrei să pui obiectivele în practică.

  • Evită să depășești bugetul setat

Cele mai multe campanii de marketing pleacă de la un buget presetat, la care se ajunge luând în considerare diverși factori. Vorbim aici nu doar despre costurile care sunt generate în urma studiului de piață, ci și despre un buget adițional de care este bine să știi în cazul în care este nevoie să crești bugetul de marketing în ultima secundă. Cele mai multe companii dispun de acest buget adițional care este folosit doar în situații critice. În caz contrar, vei avea tendința să subestimezi sau chiar să supraestimezi costurile aferente unei campanii de marketing, ceea ce ar putea să aibă un impact direct nu doar asupra rezultatului ci, mai ales, asupra gestionării altor costuri.

  • Fă un plan bine pus la punct pe partea de optimizare

În cazul în care deja ai la dispoziție un magazin online pe care l-ai construit foarte bine și pe care îl gestionezi de ceva timp, este momentul să te orientezi pe partea de optimizare. Această direcție reușește nu doar să ne ofere un rezultat mai bun în ceea ce privește rezultatele motoarelor de căutare, ci și comenzi mai mari și mult mai frecvente. Astfel, ceea ce vei obține se va traduce prin profit mai mare la final de an, astfel că investiția făcută la mijlocul anului se va dovedi a fi extrem de fructifică.

Nimic nu se compară cu o campanie de tip back to school eficientă și cu rezultate peste așteptări, mai ales în momentul în care investești online în ceea ce ar putea să-ți aducă beneficiile așteptate. Asigură-te că ai parte de ele, știind spre ce să te orientezi!

[ad_2]

Source link

Recomandari